dissabte, 7 de maig del 2011

Enganxada de cartells

Ahir va començar la campanya electoral que ens porta a les eleccions municipals del proper diumenge 22 de maig.

Em va fer molt il·lusió fixar el primer cartell amb els meus companys de candidatura i els militats i simpatitzants del PSC.

 

Una nit cansada, però res et fa mal quan fas les coses que et venen de gust. Cada cartell fixat ens feia el somriure més gran. Cada cartell fixat, ens fa sentir orgullosos del treball en equip que anem fent per anar aconseguint els nostres objectius. 

 

Estic contenta i em sento satisfeta d’encapçalar aquesta candidatura formada per gent que m’envolta, formada per persones amb les que vull dirigir el govern de la nostra ciutat.


La Carme Chacón, la primera ministra de defensa, la setmana passada va presentar la nostra candidatura, encapçalada per la primera dona alcaldessa de Sant Feliu.