dilluns, 28 de març del 2011

Visita al Barri Centre

Dijous de la setmana passada acompanyada del Xavier Alegre, del Joan Grisó i de la Maria Tobella vaig fer una passejada pel Centre per presentar-me a les veïnes i veïns i veure de primera ma les actuacions que hem impulsat en els darrers mesos. També vaig tenir l’oportunitat de conèixer les propostes del veïns per anar dissenyant el barri d’acord amb les seves necessitats i suggeriments.


Vaig iniciar el recorregut en el Parc Nadal, la gran zona verda i lloc de trobada de nens i grans en el centre de Sant Feliu. Ens varem plantejar la necessitat de fer-hi algunes millores i de plantar nous arbres d’espècies adequades amb la climatologia que tenim, que facin una bona ombra i que s’integrin bé dins del parc, ja que a causa de l’ultima ventada varen caure molts pins.

La zona de jocs infantis estava plena de nenes i nens jugant amb els diferents accessoris de jocs que s’han renovat últimament, i que els membres de l’associació K-Ligraphixx han decorat amb un mural amb motius per a nens.



Posteriorment, passejant pel carrer d’en Pere Álvarez vaig tenir l’oportunitat de tenir un canvi d’impressions amb algunes veïnes i veïns del barri que em van comentar que estaven satisfets amb les millores urbanes dutes a terme. Per altra banda, les obres de remodelació del carrer de Carcereny i Tristany començaran molt aviat.

També vaig passejar pels carrers de Vidal i Ribas, de Sant Llorenç, de Dalt i del Dr. Fleming, i el passeig Nadal, els quals ja disposen d’un nou tipus d’il·luminació amb tecnologia LED. Aquests nous fanals redueixen el consum energètic i milloren la il·luminació, tot evitant contaminació lumínica.

També vaig entrar en diferents comerços del barri i vaig coincidir amb els botiguers i comerciants en la importància del comerç local.